Skön dag idag.....

Har varit en jätte skön dag idag, men varit lite seg i kroppen och huvet. Haft huvudvärk nästan hela dan som inte har släppt riktigt än!!!! Imorse åkte vi iaf till västerås och handlade lite grejer, eller det var bara jag som handlade som vanligt..he,he=)) Hittade lite förvaring till mina kläder, så jag har fixat lite nu ikväll med allt möjligt i min wic. Så nu börjar jag äntligen få riktig ordning där inne=)

E så jävla mätt, lagade lasange nyss med en god sallad..mums var det!!! Sitter nu i soffan och degar, Tom somnade i soffan. Han har oxå huvudvärk vet inte vad som har hänt med oss idag egentligen.... Men det går över som tur e. Det var länge sen vi hade en sån här slappar dag och det e verkligen skönt emellan åt. Fast vi tog en promenad på eftermiddan så lite duktiga har vi varit..he,he=)

Köpte med mig nya NU tidnigen på väg hem från v-ås och satte mig ute i solen med kaffe och myste, medans Darling höll på i garaget och fixade. Vilket väder det har varit idag super skönt verkligen!!!! Freaky friday började precis på fyran, en rikitgt sjuk film fast ganska rolig endå. Men har sett den så många gånger så nu e den inge bra längre.....Kommer inge bra på tv ikväll, så jag lär väl sitta framför datorn hela kvällen...vilken nörd..ha,ha=)



Lite förvaring och ljus och sen var jag tvungen att köpa en tvättkorg oxå så att jag får ordning på smuts tvätten oxå. Ordning och reda det e vad som gäller nu=)

Skvaller tidning och kaffe i solen inte helt fel....

Puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0