Shopping med syster=)

Det blev en liten shopping runda med syster idag efter jobbet. Men jag hittade ingen skinnjacka, eller jo hittade den på cubus som jag skrev om igår men den var för plastig eftersom att det inte var äkta skinn tyvärr, så jag får leta vidare.

Men hittade lite annat fint (såklart) som fick följa med mig hem=) Heidi köpte en jätte fin väska från H&M supernygg var den och så blev det lite söta kläder till barnen hennes=) Just det sen fick hennes sambo lite kläder oxå. Men jag var ego så jag köpte bara grejer till mig idag=) Eller jag köpte ju mat till Darling och mig så helt utan blev han inte ha,ha=)

Imorn e det fredag ska bli så skönt e ledig hela helgen, har inga planer alls. Men e sugen på att dra till Ikea en sväng skulle behöva lite mer förvaring och galgar till min WIC, måste ha bra ordning så man hittar lätt alltid en fördel=) Jag tycker om att hänga det mesta utav mina kläder, då håller dom sig fräscha och skrynkfria=) Snart börjar Lyx Fällan det måste man ju bara se=)



Dagens fynd. Det blev ett par byxor med lite skinnimitation från Gina 299:-
Svart basic linne Gina 99:-
Kort randig kofta från Spirit 160:-



Myspys klädd, nu ska jag gosa ner mig i soffan me darling=)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0