Onsdag......

Redan onsdag shit vad veckorna går fort.... Jag sov tydligen super bra inatt, slog på en film och somnade inom 10 minuter....sen vaknade jag kl sex imorse och filmen var fortfarande på..ha,ha=) Sitter och kollar på idol nu igen, det e kvällens höjdpunkter nu för tiden.he,he.

Jag har hittat en super snygg skinnjacka förresten som jag måste köpa på cubus, lite rocky style på den skit snygg. Ska åka till Tuna Park imorn och kolla om den finns för jag såg den i Sofies Mode igår=)

Nu blir det lite bilder......=)



Mina nya sneakers som jag köpte för nån vecka sen. Ny tvättade och fina...ha,ha... Dom såg ut som skit efter jag använt dom 1 gång pga att jag hade på mig dom när vi var ute och festade och lyssnade på dead by april.... Regn och jord då kan ni tänka er hur de såg ut..he,he. Men tur att det finns tvättmaskin=))

 

Min favvo tröja från Gina just nu, superskön!!!!



Har precis läst boken Jenna Jemeson, att älska som en porrstjärna. Så himla bra bok, läs den!!!!!



Min nya sjal från Gina....

Och lite bilder på me,me,me=)

 

Puss kram


Kommentarer
Postat av: mamsen

Puss o Kram <3 ..när ses vi ??

2009-09-16 @ 22:06:41
Postat av: Zandra

Hallooo! Fint hår! Jag är oxå sugen på att färga det brunt men ska vänta tills efter resan. 42 dagar kvar idag :-D Kram

2009-09-17 @ 19:17:34
URL: http://almsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sa du har last klart boken nu :) Visst ar den skit bra?!

Kul att du skriver igen.



Nu har jag bokat Pappas biljett hit :) Wiiee. Synd att vi inte ses i jul, men kommer nog hem till paasken.



ha en bra helg. Halsa bror.



Puss o kram

2009-09-18 @ 00:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0