Nu har jag färgat håret IGEN!!!!

Nu e det tredje gången gillt, köpte en guld brun hårfärg idag som jag smetade i. Eller det var en toning som jag köpte lite mildare mot mitt stackars hår som har fått stå ut med mycket gift de senaste veckorna..ha,ha. Och nu e det en riktigt fin färg, lite guld röd aktig.... Så nu hoppas jag att jag slipper färga det nästa vecka igen!!!

Har precis kollat på Svenska Hollywood fruar, det e ju bara så roligt program. Men jag får panik på hon Maria eller vad nu hon heter, vilken tråkig röst. Hon pratar ju i samma tonläge hela tiden, vilken tur att man inte känner henne skulle inte stå ut en enda dag med att höra hennes tråkiga röst...Buuu!!!!!

Sitter i min ensamhet i vardagsrummet... Darling gick och la sig för över en timma sen, han ska kliva upp vid tre tiden inatt för att åka till Malmö. Det e för jobbet skull han åker, ska lämna och hämta en bil. Så han e inte hemma förns imorn kväll.

Imorn ska jag bjuda Mamma på mat efter jobbet och eventuellt syster med familj oxå. Mysigt!!! Vet inte vad jag ska göra för mat ännu, men nånting gott ska det väl bli=) Aja har ju hela morgondagen på mig att fundera ut nåt!!

Måste bara berätta hur knäpp jag kan vara ibland. Imorse så vaknade jag av att mobilen ringde kvart i sju, tröck på snooze och fortsatte sova... Eller jag trodde jag hade tryckt på snooze, vilket jag inte hade gjort.... Vaknar kvart i åtta (börjar åtta) och hade då drömt att jag hade en super väckning på telefonen, så att jag verkligen INTE kan försova mig...Ha,ha... Vart kommer alla drömmar ifrån egentligen??!!!

Förr förra veckan när det telefonen väckte mig så stängde jag av den då oxå, men då trodde jag att det var Söndag och att jag kunde sova vidare....men i själva verket så var det Tisdag, det tog flera minuter innan jag fattade vad det var för dag...ha,ha...Snacka om förvirrad snurr panna!!!!

Nu ska jag snart gå och lägga mig så att jag inte försover mig imorn IGEN!!!!!

Men först lite bilder Of Me!!!



Nya hårfärgen, fin va? =)



Det fick bli 2 burkar med toning, den var super lätt att applicera i håret eftersom den blev så krämig. Så det var bara och knåda in i hela håret=) Kan verkligen rekommenderas!!!



Älskar mys pys kläder;)




Natti natti på er

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack du min kära och Tom för middan <3 va så gott !!! Nu är det min tur att bjuda !! Puss o Kram <3 <3

2009-09-22 @ 20:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0