My love......

Titta vad jag fick av min älskling idag.....



Röda rosor så fiiina=) Vi firar våran förlovningsdag, vi har varit förlovade i 2 år idag. Älskar dig min darling.

Imorse blev det en tidig väckning fast jag var ledig idag men åkte iväg till mamsen till nio imorse. Syster yster var oxå där vi åt frukost tillsammans, mys,mys. Sen började vi röja som dårar i källaren, så mycket minnen jag hittade. Bla min första mattebok, gamla dagböcker det var mycket roligt att läsa....ha,ha=)) Jag och Heidi var på riktigt SLÄNG humör så vi slängde och slängde medans mamsen gick och plockade tillbaka grejerna...HA,HA.... Hon har lite bara liiiite svårt att skiljas från sina gamla saker..... (skratt) Vi passade på och sparka sönder lite möbler oxå så att vi skulle få plats med dom i bilen...ha,ha...roligt var det iaf!!!!

Sen hann jag med lite shopping idag oxå, var på Tuna Park två gånger idag...hi,hi.



Två basic tröjor från gina och ett par jeans leggings oxå. Köpte faktiskt en cd skiva idag oxå vilket inte var igår minns inte när jag köpte en skiva sist. Det blev ju såklart Dead by april mina nya favoriter=))

Imorn har jag faktiskt planer på att färga håret och inte blir det blont i såna fall, vi får se=)
Nu ska vi kolla på kändisldjungeln som har premiär ikväll, ha en mysig kväll gott folk!!

Just det vi e hundvakt inatt oxå Daisy e här med oss, sötnosen=)



Hon fick åka i min bil och var så glad, klart hon var nöjd när hon fick åka BMW..hi,hi=)



Den rockiga t shirten e köpt på cubus, snygg va?! =)

Nepp nu måste jag kika lite på tv och gosa med min älskling.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Zandra

Grattis till 2 års förlovning!! Så gullig bror min va :-) Kul att du skrivit lite igen! Hoppas ni kan komma på besök snart! kram till er båda

2009-09-12 @ 15:31:22
URL: http://almsson.blogg.se/
Postat av: mamsen

Grattis på er <3 <3 ...tack för en häftigt rolig dag..... och du tog hand om Daisy så jag kun festa lite oxå :))) Puss min älskade <3

2009-09-12 @ 21:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0