Hollywooooood!!!

Sitter och kollar på hollywood fruar, kan bara säga shit asså. Men det e ganska kul och titta på iaf=)) Slutade sent idag så idag har jag verkligen inte hunnit med nåt mer än att jobba!!!!! Hann slänga i mig lite mackor nyss iaf, orkar inte laga mat idag har inge ork för det. Men gjorde mina favvo mackisar iaf rostat bröd med tonfiskröra och ost, och så det bästa till MJÖLK=)) Darling och min bror håller på och lackar Toms bil ute i garaget så jag sitter och myser själv här hemma med tända ljus...mys pys. Kamilla kommer förbi snart oxå hon slutar när som helst=)) Nu måste jag kolla vidare på fruarna, hörs imorn bloggen=)



MUMMMMSSSSS



Myskläderna på, så skööönt=) Blir fortfarande rädd när jag går förbi en spegel, mitt hååååår!!! Ha,ha!! Men det e bara och vänja sig=))

Bye bye!!!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Puss o Kram <3

2009-09-15 @ 22:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0