Hej bloggen=)

So baad of me....... Tänkte iaf kika in och säga hej=) Har verkligen inta haft lust och tid att blogga.... Eller det är väl mer tiden som saknas helt enkelt.... Önskar att jag skulle ha mer tid till bloggen för jag tycker att det e jätte kul när jag väl gör det men men..... På sistonde har jag bara jobbat och jobbat och jobbat, känns som att det e det enda man gör.....=(( Har varit sjuk i 1 vecka nu, men börjar känna mig lite bättre nu iaf, bara det inte är svin sjukan...Ha,ha...nej då... Men e livrädd och få det...blääää!!!! Idag flyttade Emma till London hoppas du får en underbar tid i London jag ska följa din blogg, ska bli kul=)) Nepp nu ska jag kika lite på Tv och sen e det dags för sängen... Jag lovar inget men jag ska försöka börja blogga lite...... Bye bye so long!!!!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Halloj =) Äntligen lite update!! haha.. Kul! Jag har det bra och hoppas att ni där hemma har det toppen :) Kram kram =)

2009-09-09 @ 00:47:46
URL: http://klememma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0