Hej bloggen!!!

Var så trött igår kväll så det blev inget bloggande, utan raka vägen till soffan. Jag bjöd ju på mat igår kväll till mamsen och syster och hennes familj, det var jätte mysigt. Fick söta blommor av både mamma och syster, tack för de=) Fick ligga i soffan ett tag igår kväll iaf för sen drog vi till Samppa och Kamilla ganska sent, Tom skulle hämta lite grejer så jag hakade på det var så länge man såg dom.... fritiden räcker inte till helt enkelt=(

Imorn e jag iaf ledig det ska bli riktigt skönt, och så klart så e hela dagen in planderad in i det minsta så att man ska hinna göra allt. Ska försöka gå upp hyfsat tidigt ska åka iväg med Heidi och hjälpa henne lite med tapeter, hon vill ha lite smakråd av tapet proffset..ME...he,he=)) Dom flyttar ju till hus nu i helgen som de har köpt, så det blir lite nya tapeter och färg, kul!!!! Längtar tills jag får se huset deras=) Jag tycker det e kul att tapetsera... BTW så e det jag som har tapetserat nästan allt i vårat hus!!!! =) Så stolt..hi,hi=)

Nu ska jag gå och göra mig redo för kvällen, sen krypa ner under mitt härliga täcke....

Sov gott!!!!



Jag och Linnea igår precis innan de skulle åka hem. So cute hu?! =)) Mosters lilla klutt unge!!!!



And myself......

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0