Fridaaaay...

Då var man hemma efter en lång arbetsdag och en sväng förbi bror min, vi kollade på idol och käkade Max...Mums=) Var tvungen att vika lite tvätt nyss oxå, BORING!!! Men insåg verkligen att jag måste verkligen ha mer och bättre förvaring till mina kläder och väskor.... så vi åker nog troligtvis till Ikea imorn. Och så måste det köpas lite värmeljus och doftljus så vad passar inte bättre än att dra en sväng till Ikea;)

Ska bli så skönt och vara ledig i helgen känner att jag måste göra nåt annat kul än att jobba, ibland så känns det som att det enda man gör är att jobba. Men å andra sidan så rullar det in pengar på kontot och det e ju inte helt fel=) Nu ska jag kika in lite i andras bloggar och sen blir det film time...wieeee=)



Så här såg jag ut idag...

Julia Jag och Theodor, fasters busungar=)



Dags för fredags godis hi,hi=)

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0