Fixa och Dona=)

Hej där!

Sitter och lyssnar på Dead by April, har fastnat för dom totalt så jäkla bra=) Var och lyssnade på dom för 2 veckor sen faktiskt när de kom till stan. Jag, Tom och Emma gick och ställde och längst fram (efter att ha kört armbågar för att komma längst fram till scenen ha,ha) iaf dom var sjukt bra. Men sen fick jag nog när nån jävel råkade dra en armbåge rakt i nyllet på mig så jag började blöda ur käften...ha,ha. Men kul var det iaf=)) 

E helt slut i kroppen, kom hem från jobbet och tog tag i det jag har skitit i och göra i flera flera flera veckor. har iaf rensat i min walk in closet, så mycket kläder jag har som jag inte ens använder en hel sopsäck blev det. Så nu känns det som att jag inte har några kläder kvar, men det finns mycket plats för nytt..Me like=)) Så nu kommer man in i rummet, det var länge sen det var så fint, så nöjd..hi,hi.

Imorn e det jobb som gäller men sen har jag min mini semester i 3 dagar...wiii=) På fredag ska jag hinna med shopping, det har säkert kommit in massor med fint i butikerna so here i come=) Men innan det ska jag hjälpa mamsen med och rensa i hennes förråd, jag har massor med gamla grejer kvar som jag inte tog med mig när jag flyttade hemifrån för det e ju bara snart 7 års sen..ha,ha.. Tiden går fort.....



Driving in my car, som vanligt=)



Denna röra med kläder....suck.... höll jag på idag men nu e det äntligen klart=)

Nepp nu ska jag göra mig redo för idol innan det börjar.

Puss Kram


Kommentarer
Postat av: mamsen

Älskade min <3 ...livet liksom stannar till under sommartid !! Man försöker levat livet för ett år bara för att solen skiner och det är SOMMAR ...!! Men nu är det höst, fin sådan !! Vi ses på fredag och har en mysig röjardag...:)) PUSSoKRAM

2009-09-09 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0