Sunshine baby=)

Den här semester veckan kunde inte ha börjat bättre, vi har solat badat och bara haft det så härligt man kan ha det=) Vi har precis grillat kyckling med färskpotatis, sallad, bröd och sås...Jammmiii=) Det har bara blivit grillat hela veckan får ju passa på när det e så fint väder. Jag har iaf bränt mig på axlarna, ryggen och ja lite här och där. men det e härligt kommer vara brun snart när brännan lagt sig=)) Sitter ute och chillar med lap topen i knät och lyssnar på musik och dricker lite Miller, gött va?!! =) Imorn blir det sola och åka ut med båten igen, sen kom vi på att vi måste köpa badminton med nät så vi kan aktivera oss lite och inte bara ha det skönt i solen=) Dagarna går så fort så jag har inte ens tid med bloggandet, men jag känner att min semester kommer i första hand. Bara göra såna saker man inte kan göra när man jobbar, inga måsten finns väl inge bättre=) Idag var vi iaf uppe med tuppe åtta hade jag väckning, drog på oss kläder snabbt och sen ut på en morgon promenix runt sjön. Det var super skönt men gud vad jobbigt efter halva sträckan, båda var så törstiga så det gick lite i slomotion sista biten. Men vadå vi hade ju inte direkt bråttom nånstans=) Nu ska vi snart gå in och kolla på film, fick lite filmer av Emma igår som jag la in i min dator. Kommer väl somna framför tvn ikväll oxå, man e ju tröttare nu än när man jobbar pga att vara ute i solen hela dagarna, men jag klagar inte=) Emma e inne och städar lite, det kan behövas efter midsommar..... Hoppas ni alla har det lika härligt som jag, för jag NJUTER av semestern=))



Brun jag börjar bli=)



Tom tvättar våran gräsklippare, eller jag menar 911 Carrera (Porshe) He,he=)



Vi har fått det så mysigt på framsidan, Darling står vid grillen och fixar kycklingen!!

Nu e det dax för film, got

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0