TORSDAG

Jag hade försovit mig imorse om inte Tom hade börjat samtidigt som mig imorse, jag fattar inte VARFÖR jag stänger av mobilen när det ringer.... Men iaf kom upp till slut med lite stress, e så sjukt trött idag. Hann inte sova så många timmar inatt somnade runt 3 tiden och sen upp vid 7 igen...Aja får ta igen det sen när man e gammal..ha,ha=) Vi satt hemma hos Toms mamma igår, Lisa kom ju hem från London så vi satt och babblade till sent.... Och hade lite roligt med guld ha,ha....... ha,ha=) Tråkigt väder e det idag oxå så det blir man ju inte direkt piggare av. Men jag hade tänkt och åka till Tuna Park idag efter jobbet och kolla på lite grejer.....bla....om jag hittar en klänning till på lördag när det e student, EMMAS student...wihooo=)) Jag vill oxå ta studenten igen, det var en av dom roligasate dagarna i mitt liv helt sjukt, det går ju verkligen inte och beskriva om man inte varit med om det själv!!!!!!!!!!!!!! Ikväll ska vi även försöka slänga upp det super stora partytältet i regnet och i stormen...ha,ha... Ja,ja det går nog (hmmm).....meddelar imorn hur det gick=) Nu ska jag läsa i min nya Hänt Bild tidning, skvaller me love..hi,hi=))

LOOOOOOOOOOOOOVE

Jag fattar inte varför jag ska rynka pannan typ på varenda bild??!!!
Får träna på det..ha,ha...
Jag kom precis på att jag ska ta och sola efter jobbet först, sen shopping=) Jag håller på och tappa färgen i ansiktet icke bra!!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

du far helt enkelt skaffa botox sa slipper du det ;) !! Haha..

2009-06-05 @ 11:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0