TISDAG

Regn,regn,regn.....så tråkigt efter alla dessa fina dagar. Men hoppas det blir fint väder snart igen. Imorse vaknade jag av att Tom släppte in Dollar lite innan sju och sa att han hade fästingar... Jaa så det var det första jag fick göra imorse, fram med fästing plockaren och börja rycka bort alla...Bläää!!!!! Var så trött så jag visste knappt vad jag höll på med..ha,ha!!!!! Men sen fick jag sova vidare i 2 timmar till, började inte förns elva idag så skönt med sovmorgon=) Idag kommer Toms syster och hennes barn Rasmus till stan så vi tänkte åka och hälsa på dom ikväll efter jobbet. Slutar sju ikväll oxå,ush!!!! Ikväll e det premiär för Paris Hiltons nya program, det får man ju inte missa verkar ju vara så sjukt puckat roligt, Don´t miss that! Sen e det ju DH ikväll oxå, det kommer bli en riktig TV sittar kväll, men får nog spela in alla program och kolla på senare ikväll istället=) E på jobbet nu och e så trött efter lunchen så jag ska passa på och vila lite nu.



LOOOOOOVE



På väg till jobbet imorse.....


Kommentarer
Postat av: margit

Det finns ett bra medel mot fästingar på Apoteket. Kommer ej ihåg vad det heter, men det är 3 "pipetter" i en förpackning. man har det på kattens nacke... räcker ca 4 v så får man göra det igen..Margit

2009-06-02 @ 23:13:08
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0