Stackars mig.....

Nu har jag gått och blivit skuj igen!!!!!! Jag tror alla basilusker som flyger omkring fastnar på mig jämt, dåligt virke som Darling säger till mig...ha,ha... Ajaaaa e väl inte hela världen och vara förkyld och hostig men det e jobbigt, och dessutom och ha lock för öronen, hör ju knappt vad folk säger..ha,ha...VAAA SA DUUU???? =) Det har iaf nästan gått en vecka sen jag bloggade sist BAD OF ME, men jag vet inte vart tiden har förvunnit. Har haft så jäkla mycket nu på senaste tiden, hinna jobba hem och fixa och sen var det ju Emmas student i helgen, GUUUUD vad kul vi hade. Och framför allt Emma så glad hon var den dagen och kvällen=)) Vi åkte ner till stan och såg när hon sprang ut ur skolan och sen åkte hon flak med klassen, vi glassade runt i cabben och fotade som värsta paparazzis..ha,ha=)) Sen var det bara och åka hem och förbereda allt innan hon skulle komma hem, det blev god mat och fika och DRICKA=) Kvällen var verkligen lyckad vi festade ända till klockan sex på morgonen, jag hade så ont i fötterna av allt dansande i tältet ute på tomten....Jag kan lova att den var nästan BARA EN låt som gick den natten RAP DAS ARMAS shit vilken grym sommar låt!!!!!!! Vid fyra tiden fick vi för oss att hoppa ner i bubbel karet (9 pers) ha,ha och sen sprang alla ner till sjön för ett dopp och sen fort upp igen i det varma badet.... Grym kväll var det, tack Emma=) Dagen efter jag inte lika pigg..ha,ha. Har inte lagt in bilderna på datorn ännu, så jag smackar in lite student bilder imorn istället. Sitter på jobbet nu och snoret rinner, vill hem nu e helt slut i kolan...... AAAAA just det skrev ju att jag fick ont i fötterna av allt dansandet, med det e inte hela sanningen... VET ni vad jag gjorde natten innan studenten...äääushhhhllllkkk!!! Jag trampade på en spik ute på tomten mitt i natten som gick rakt igenom min fot, jag höll på att dö....Alltså den gick igenom så djupt in i foten genom min sula på skon och ALLT!!!! Det bara rann ut blod och stackars Tom fick agera doktor åt mig, ett fett bandage blev det runt hela foten, vilka smärter jag hade den natten sjukt ont.... Så att det var ju jätte roligt och gå och halta på Emmas student och INTE kunna ha några fina klackar, fick bli ett par ballerina istället...ush... Men nu känns det bättre fast jag kan fortfarande inte knalla riktigt ordentligt... Men det e på bättringsvägen iaf, det e huvudsaken.. Nog om det, nu ska jag slänga upp lite bilder sen ska jag dricka lite kaffe så jag kan hålla mig pigg sista timmen här på jobbet=)



Så här såg jag ut i Lördags på Emmas student.
Klänning från Gina, vart annars=) och ett par leggings/strumpbyxor. Det var ju så kallt den dagen så var ju tvungen att ha nånting på benen=(






Håret, det blev jätte bra med flätan jag köpte=) Och mycket tupering såklart!!!!



Min stackars fot fick se ut såhär, så typiskt mig och råka ut för sånt!!!



Min fiina pärla, men vart tog solen vägen?!!! Jag har väl inte köpt en cab för och åka med taket uppe!!!!!!



Got to go!!!


PUSSS PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv för en super rolig dag och natt (Morgon)! hehe..

Hade så himla kul. tack för allt :) Vi ses

2009-06-11 @ 23:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0