Stå ut!!!!



Nu börjar det bli riktigt jobbigt det här, att komma upp i tid till jobbet. Ett jäkla tjat men nu vill jag verkligen ha min semester, 3 dagar kvar bara att stå ut. Ska nog till systemet och köpa mig en champane och korka upp på torsdag kväll...ha,ha... Nej inte då, men på Fredag då blir det festa av kan jag lova MIDSOMMAR=) Vi ska fira midsommar med våra vänner och mina syskon med familj, det kommer bli super kul. Vi tänkte göra en midsommar stång oxå, göra det riktigt seriöst, så vi kan dansa små grodorna..ha,ha=)) Nej nu har jag inge mer vettigt att berätta, ska blogga runt lite istället, alltid lika kul=)

Later....

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild kramar Anna kusin:)<3

2009-07-16 @ 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0