Sov Gott

Då var man hemma från mamma, hon hade gjort en jätte god hemma lagad köttfärspizza med färska champinjoner..Jammi=) Vi satt där ett tag och babblade om allt möjligt. bla om hur skönt det e att resa bort till sol och värme=) Jag och Tom har kollat på lite sista minuten resor ifall det regnar på våran semester, men de är så jäkla dyra. De kostar tio tusen för 2 personer och åka iväg en vecka, tycker det e super dyrt för sista minuten resor. Så jaa vi får nog se, hoppas hoppas på lite sol till våran semester=)) Jag har blivit proffs på att tända brasor, har eldat här hemma hela helgen, så det var dags nu ikväll igen. Så mysigt med brasa och varmt blir det. Vi kom nyss in, vi satt ute och bubblade ett tag och planerade lite midsommar, det kommer bli jätte mysigt=) Har även hunnit med och betalt lite räkningar och skrivit en liten rapport till försäkringsbolaget om Dollar..... Vi hoppas på att få ersättning för att vi åkte in med honom akut förra månaden. För nu så har det kostat oss 4200:-, mindre roligt, så kanske att vi får tillbaka lite pengar, vore inte helt fel. Men vad gör man inte för sina små älskade djur va?! Det e ju trots alt våran lilla Dollar bebis..=) He,he... Nu ska gå och göra mig redo för en sen kväll framför tvn, börjar inte förns tio imorn=)

Sov gott!!!




Pressar nästan honom när jag gosar med honom, men han älskar det för han trycker emot sig själv...Sötis=)



Tittuuuut inte alltid så lätt och fota, speciellt när man e så blöt överallt, men min mobil verkar tåla ganska mycket iaf.
Skål...hi,hi=)



Jag e så nöjd med mina brasa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0