Sommar, Sol och 1 juni =)

Tänk vad tiden har gått fort redan JUNI=)))) Idag e det en helt sjuuuk sommar värme och jag jobbar mindre roligt=( Har precis ätit lunch och jag tänkte att jag skulle sitta i solen ett tag och sola, så gick ut och satte mig....men kunde bara stå ut i 10 minuter, höll på att dö av värmeslag.... Kanske inte så härligt med jeans som klibbar fast i röven, nej så jag sitter inne nu istället och bloggar lite. Hoppas den här dagen går undan, vill bara hem och grilla och ta det lunt i solen såklart=) Idag e min Darling hemma från jobbet, vaknade vid 2 tiden och hörde att han var inne på toan och spydde, stackarn..... Jag drog en kudde över huvet började må illa när jag hörde honom trodde jag själv skulle spy där ett tag...bläää!!!!! Det var nära imorse igen att jag skulle försova mig, hade stängt av klockan. Alltså jag fattar inte vad jag gör på mornarna egentligen, det var bara tur att jag vaknade till när Toms mobil ringde kvart i nio..... Nu e det inte många dagar kvar tills Emma tar studenten, och det e mycket fix i veckan. Jag och Tom måste försöka få iordning allt i veckan. Städa i källaren och göra iordning med sängar..m.m.. Städa ute rummet, tvätta fönster..... Aja det e ju bara måndag idag så vi ska nog kunna hinna med allt=)) Nu måste jag ringa några viktiga samtal och kanske jobba lite....Hmmm... Inte så motiverad ska jag säga er!!!!!!

Puss Puss



Still yellow, jag kämpar med mitt silver shampo, snart e det blont får vi hoppas. Måste tvätta håret ikväll, ska stå i duschen och tvätta tills det gula har försvunnit....=))
Jag hann sola lite imorse typ 10 min, blev jätte brun på den korta stunden...HA,HA...
Försökte väl mest piggna till lite med en kopp kaffe, så jag inte skulle somna på väg till jobbet!!!!!!
Hoppas ni får en great day idag=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0