SHOPPING

Det blev en liten shopping runda efter jobbet idag, jobbade lite längre idag iaf fast jag ville hem tidigare. Men men, jag hann iaf hem och byta om och fixa mig lite snabbt. Fick en glad överraskning när jag kom hem, en mycket bättre lön än vad jag hade trott...WIIII, alltid välkommet=)) Så jag kände att jag var värd 2 par skor idag=) Jag som var ute efter ett par kil klackar men hittade ju såklart en massa annat snyggt utan kilen. Det blir inte alltid som man tänkt sig, jag som hade tänkt och ha det på midsommar.... Ajaaa..Så det fick bli ett par med en vanlig klack och ett par typ "sandaler" i mocka=) Jag har så ont i ryggen nu för när jag kom hem började jag sopa ner mera sand mellan markstenarna som vi har lagt ångar det nu för imorn har jag väl ryggskott och blir sängliggande i 4 veckor, hela min semsester...Ha,ha... Nej sånt får man ju inte skämta om, ryggen blir nog bra under natten=) Men fint blev det iaf!!!! Emma var här och städade idag så vi har det fint till midsommaren, nu e det bara fint väder vi hoppas på....SOL vi vill ha SOL på fredag!!!!!! Vi hann med en fika med Patrik & Camilla, de kom förbi och sa hej,hej....sen var det bara och fortsätta med sopningen, ska aldrig mer sopa... Nu ska jag betala lite räkningar IGEN, känns som jag betalar räkningar varje dag. Men det e Dollars jäkla räkningar hmmmm.... Blev 2845:- fattigare på kontot idag.....=( Tänk vad många skor jag hade fått för det, nej då så får man ju inte tänka.... Men tanken kom juh...=( Det blev en dyr katt men, VÄRT varenda krona, allt för den lilla rackarn=) Snart börjar Seinfeld på tv, jag har fastnat för det programmet det e ju as roligt och titta på, sitter och skrattar åt dom hela tiden=)) Sen e det sängen så jag orkar jobba min sista dag imorn!!!!!!!

God natt!!!

Puss Pusssssssss



Nu har mina fräknar kommit fram igen, alltid på sommaren=) Nu e det lite bränna som saknas!!!



Nya pjucksen=) Och så hittade jag ett par svarta spets leggings från Lindex oxå.



Snygga va??!!

Kommentarer
Postat av: Carro

vad jobbar du med? :)

2009-06-18 @ 10:12:12
Postat av: Lisa

Hej hopp. Hoppas allt ar bra med er. o trevlig midsomar. Blir det rojjar skiva som pa studenten men rap das laten o irritera Robert ? haha. Hoppas ni far kul iaf. O hoppas pa o se er har snart. :)

Nu ska jag ivag pa jobb interjuv :) Wish me luck !!!

Puss o kram, halsa Tom !

2009-06-18 @ 11:32:10
Postat av: Mamsen

Hej Älskling <3 Va fina grejor du hittat igen, blir as snyggt :) Längtar er här finssonland <3 hälsa alla du vet <3 PUSS <3

2009-06-19 @ 08:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0