Lovley.....

Alldeles underbart med semester, dagarna bara rusar förbi. Det kunde ju verkligen inte ha startat med bättre väder heller så jag e överlycklig=)) Idag började vi dagen med sovmorgon, sen har vi bara glidit omkring. Gick ner till sjön och åkte ut med båten och solade och bara hade det härligt. Kom nyss hem från Samppa och Kamilla, var där på en kaffe och jag passade på och hoppa i deras stoooora studsmatta så jäkla kul, fast skit jobbigt!!!!! Väran midsommar var lyckad, vi festade från morgon till nästan morgonen. Vi smällde upp vårat stora tält och käkade och dansade=)) Imorn blir det sola sola sola, jag har fått en liten bränna idag så den måste jag bränna på lite mer imorn=)) Nu ska jag kolla färdigt på Beck som går på fyran och sen sova lite. För imorn blir det en tidig väckning jag och Tom ska gå runt sjön och sen äta en dunder frukost, jag gjorde en kyckling röra idag så det ska bli gött och ha på mackan imorn efter våran promenix!!!!

Sov Gott!!!

Liter bilder från midsommaren=)



Me and Darling, inte så bra bild dock men.... Vi hade ju glömt och ladda våran kamera så jag fick fota med mobilen hela kvällen. Men aja bättre än ingenting!!



My sister, me and Kamilla=)



Simon lär Marika hur man lirar gitarr hero=))



Dags för mat, det blev grillat och sill för vissa=)



Dagen efter i hängmattan Tom & Marika.



Ute med båten idag=)



Tom snodde min plats som jag hade gjort iordning till mig jue.....



Härliga sommar!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nadine

Va härligt ni ser ut att ha haft det gumman!! :)

Hoppas du har en skön semester nu!!! Kram!

2009-06-23 @ 09:04:31
URL: http://nadine.blogg.se/
Postat av: Lisa

niiice med hoooliday :) Fan hade ju as svart o somna om pa midsommar nar ni ringde, jag ville vara med. :) men snart kommer jag hem, da far vi hitta pa na kul :).

puss o kraam

2009-06-23 @ 12:21:05
Postat av: sara

vi ville också komma på midsommar, varför hörde ingen av sig? :(

2009-06-23 @ 15:50:40
URL: http://saerras.blogg.se/
Postat av: Jari

Hoppas ni får en riktigt skön semester.

2009-06-27 @ 12:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0