Pizzzzzaaaaaaaa time!!!

Det blev pizza till mat nu ikväll, men jag blev så missnöjd med min mat så jag kunde endå inte äta så mycket.... Men blev mätt iaf av allt kaffe drickande till efterrätt=) Snart ska vi börja kolla på en film som kommer på trean tror jag, kommer inte ihåg vad den heter...ha,ha(som vanligt). Imorn kväll har vi blivit bjudna till min kära mamma på mat, så skönt och åka iväg efter jobbet och få mat=))) Gud jag e helt slut i kroppen mina fötter värker, var så stressigt på jobbet idag. Så jag kommer nog sova super bra inatt.... Hoppas att jag inte blir väckt av NÅN som ligger och skrattar i sömnen...Ha,ha.. Jag vaknade i förr går av att Tom ligger och skrattar i sängen AAAAS HÖGT, jag trodde att han skojjade med mig först. Men när han hade skrattat typ i 1 minut så fattade jag att han gjorde det i sömnen. Jag hade skit svårt att somna om eftersom att jag oxå började aas flabba...=) Darling håller alltid på med konstiga saker i sömnen...Jag hoppas jag slipper att följa med honom ut  och gå igen, det fick jag nämligen göra när vi bodde i lägenheten...Ha,ha.. Vilken konstig kille man har var??!! =) Nu ska jag tända en brasa och göra mig redo för kvällen och filmen..

Sov gott!!!

LOVE LOVE



Kollade på lite gamla bilder, hittade den här söta bilden på mig och Tom=)
Det var när vi var i Vadstena i vintras och hälsade på hans mormor.
Men ush saknar inte vintern även fast det ser myisgt ut så älskar jag endå sommaren, om det nu blir nån sommar och värme i år....

Kommentarer
Postat av: Nadine

Tack gumman, va glad jag blir!! :)

Va fina ni är, du & Tom!!

Hoppas du haft en mysig helg, kram!

2009-06-14 @ 21:54:49
URL: http://nadine.blogg.se/
Postat av: Lisa

avis pa pizzan fast jag at det 3 dgar i rad nar jag va hemma. haha. men vart o vad kopte du som va ackligt. tacka vet jag kebab fran korfu :)

Hoppas pa o se er har snart, maila Tom idag ang det. Sa bara hora av er. Puss o kram

2009-06-15 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0