ONSDAG




(Ja jag vet,  jag bäddar ALDRIG våran säng, helt onödigt man hoppar ju ändå ner där varje kväll..ha,ha)
Godmorgon!!!!! Ja eller jag har hunnit jobba i 2 timmar redan, hoppas den här dan går fort!!!! Slutar sju ikväll igen, men imorn blir det upp med tuppen börjar jobba åtta..... Igår var vi förbi hos Toms mamma och hälsade på Zandra och Rasmus som kommit från Sundsvall. Det blev mycket babbel om Emmas student vad och hur allt ska göras, det e ju lite fix med allt. Ska bli så kul och se henne springa ut och aldrig mer återvända till skolan...Ha,ha=) Imorn ska vi iaf slänga upp vårat tält som ska stå på baksidan  ifall det börjar regna, det ser ju inte så lovande ut, kollade vädret i tidingen nyss.... Men det e bara och hoppas på SOL SOL SOL=) Fasen vi har inte hunnit städa nånting hemma ännu, dagarna går ju så jäkla fort när man slutar så sent.... Men imorn måste vi ta tag i det, så att alla gäster har nånstans och sova. Det blir ett gäng.... Idag kommer Lisa hem från London, vi hade planer på att grilla ikväll men det e ju inte så roligt väder ute. Så vi kanske åker förbi henne istället och hälsar på=) Vet förresten inte vad jag ska ha på mig på studenten ännu, PANIK!!!!!! Har inte hunnit kolla på några klänningar än, köpte ioförsig en rosa klännning från Gina förra veckan, men vet inte om jag vill ha den.... Hatar och vara ute i sista sekunden, måste åka till Tuna på Fredag en snabbis efter jobbet och hoppas att jag hittar nåt då=)) Got to go now.....




PUSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: mamsen

...du e så fin i håret , nu är det du min kära <3 Bamsekram <3

2009-06-03 @ 22:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0