Manikyr....försöker få tiden att gååå!!!!




Tänkte fixa naglarna lite medans jag sitter och väntar på att få åka hem.... Bort med det gamla och på med det nya. Har haft svart lack nu ett tag så nu e det dags för lite roligare färg ROSA så klart=)



Och så lekte jag lite med web camen oxå=))

Only me baby!!!



Lite brun börjar jag bli....men inte ens i närheten än vad jag vill bli..hi,hi=)
Snart får jag åka hem till min Darling och ta hand om sjuklingen, han mår redan mycket bättre så det var nog en snabb kräk sjukdom tror jag.... Skönt för jag vill inte bli smittad och börja spy som en räv....blääää.... Det räcker för mig hade min träff med toalett stolen för 2 helger sen..ha,ha.... Så kan det gå när man tar för mycket av det goda=))
Got to go..... Se ya=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0