Lovley day....

Äntligen sol idag, fick en chock när jag vakande och INTE regnade=) Jag hörde faktiskt att nästa vecka skulle det bli varmt och fint väder, lagom till min semester..Jipii=) Jag passade på och åka till brorsan och Kamilla på lunchen för en kopp kaffe i solen, e så trött på att sitta inne och ruttna här on tha work..men men... Money, money, money...Me like=)) Får snart åka hem från jobbet e så himla trött idag, när jag väl hade gått och lagt mig igår kväll och då var väl klockan typ halv 2.... Så började nåt jäkla djur yla utanför vårat sovrumsfönster, och jag tänkte direkt att det typ var en björn...Haha... och inte typ nåt rådjur...Låg iallafall jätte länge och lyssnade, och sen drömde jag mardömmar att djuret kom in i vårat hus och började jaga oss.....ha,ha... Sjuk med drömmar, vart kommer allt ifrån egentligen??!!

Två dagar kvar till semestern=))

Got to go!!!

Puss puss



Fick en present av mamma igår som vi får öppna på midsommar=)
Mamma då, vi får alltid små presenter av henne när hon åker iväg på semester...
Thank you mom!!!!



Den här söta klänningen tänkte jag ha på midsommar=)
Måste bara ner på stan och hitta ett par snygga kil klackar till, perfekt med kil när vi ska vara hemma och dansa och springa runt på gräsmattan...Hi,hi=) Då slipper man fastna med klackarna i gräset, perfekt!!!!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Puss <3 vill sååå mycket för er, mina älskade !! Jag hoppas en rolig midsommar nästa år - tillsammans.....<3

2009-06-16 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0