LÖRDAG

Inte nån speciellt rolig helg för min del eftersom att jag jobbar!!!! Blääää.... Sitter här och bloggar och har precis käkat en magnum glass så lite glad e jag endå=) Igår kväll blev det en mys pys kväll med Tom, jag lagade min super goda lasange med sallad gud vad gott det blev en TIA till mig..hi,hi... Sen kollade vi på film och smällde i oss lite chips, det var inte igår det..... Ikväll ja eller när jag kommer hem vid 5 tiden så ska vi nog fixa lite i trädgården, ösa bort lite sandhögar som blev kvar sen vi la plattorna på framsidan...Ganska kul sånt jobb när man ser att det blir fint=) ÅHHHHH det enda jag tänker på e när jag e på jobbet är min SEMESTER, nu e det bara 5 dagar kvar att jobba. Sen Jäklar 4 veckors slappande och bara göra sånt som man tycker e kul.... Bara och stå ut nägra dagar till sen så=) Nu ska jag kika runt bland bloggar och kolla min mail, hörs sen!!!!

Puss Puss

Just det måste visa bilder från förra veckan oxå....Haha.......



Visst e det en coooool brud som står där och hänger va?!
Jag tror jag ska bli neger på full tid, eller hur??!! HA,HA=)

Ha,ha.... Jag, Emma och Lisa hade lite kul förra veckan och gjorde oss till gansta niggers...Ha,ha.. Vi åkte iväg och hyrde film och pizza och såg ut såhär=)))) Folk glodde som fasen vet inte varför...Ha,ha!!!!!!



Wazzzzup!!!

Lisa & Emma.... Hi,hi=)

Inge liv.com....ha,ha....


Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha, så jävla bra bilder!!!

Hur är det med foten? Kram kram

2009-06-13 @ 22:03:24
URL: http://almsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0