Lite student bilder från förra helgen=)

Emma Student -09

 Här har hon precis sprungit uuuuut med champanjen i handen såklart=)



Deras feta student åk!!!!



Jag, Tom, Lisa, Henke och Jenny glassade runt i min kärra=)



Mycke folk var det som kom.....



Dax för presenterna hon fick massor med fint bla. en minidator, smycken. Och av mig och Tom och resten av gänget fick hon ett fallskärmshopp som hon har önskat sig jätte länge.... Super glad blev hon iaf=)



Sen var det dax att börja festa ordentligt med en GLAAAAD STUDENT=))



Jag & Kamilla



Jag vill oxå, ta STUDENTEN IGEN!!!!! Lite avundsjuk var man juh, försökte sno mössan men det gick inge bra...hi,hi=)



SKÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!

Emma, Lisa, Tom och bror min=)



Jag och brorsan skålar!!!!!!!!



Skål IGEN säger vi då=)
Marcus, Zandra och Gingan.



Marie & Lisa



On the dance floor=)
Ha,ha det var bara en rund fläck på gräsmattan där vi hade dansat=))



Darling leker med elden...hi,hi=) Våran kamera hade lite brända märken såg vi på morgonen när vi vaknade...ha,ha...Det gick vilt till under festen=))

Japp det var det, en liten del av alla bilder vi tog under dagen=)
Å KUL hade vi iaf!!!!!

Got to go snart får jag åka hem, jag ska laga lasange ikväll...mums=)

Pussssssssss Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Lisa

nice bilder.. Vi far gor om denna brak skiva :)

2009-06-12 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0