I´m singin in the f*cking RAIN

Jaaaahaaa pissigt väder idag igen, nice....not!!!! Men jag jobbar ju iaf så det spelar ju egentligen ingen roll, men tråkigt e det juh. Det e ju lixsom Juni och det e lika kallt som på hösten.... Igår blev det en riktigt slappar kväll, jag kom hem och käkade lite, tände en brasa och så somnade jag och Tom i soffan och vi vakande vid halv nio..hi,hi... Sen så kom jag på att vi skulle hyra film så vi drog in till stan och hyrde Quantom of solice (eller hur det stavas) och käkade min lasange=) Men jag råkade ju somna till filmen, som vanligt så jag vet inte om den var bra eller inte... Tom somnade inte så han tyckte att den var super bra, stackarn här kom jag med en mysig idé att hyra film och så somnar jag.....Men jag var ju sååååå trött orkade verkligen inte hålla ögonen öppna.... Idag så händer det väl inge speciellt åker väl hem och somnar i soffan...ha,ha.... Tur att det e semester snart så jag får sova ut den första veckan iaf=)))

Got to go...

Puss Puss



Ute i regnet imorse på väg till jobbet....



Det blev lasange till matlåda idag igen=) Men nu e den slut så ikväll blir det väl nåt annat storkok som räcker hela veckan så jag slipper laga mat..Ha,ha!!!



Hmmm.... Jag vill ju åka ner cabbat men varför ska det vara så här tråååååkigt väder fööööör....
Aja jag hörde att det skulle vara strålande sol och 40 grader varmt v.26-29..ha,ha Ja fast man vet ju aldrig jag hoppas det!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0