Fredag

Surt väder idag REGN REGN REGN ushhh!!!!! Började jobba tolv idag så jag har redan lunch, men e inte hungrig eftersom att jag åt faktiskt en riktig brak frukost imorse med ägg och hela köret. Så jag får väl äta mina köttbullar lite senare idag om jag hinner aja.... Har sovit så himla dåligt inatt, hostar som en dåre och snoret rinner hela tiden. Och så jobbar jag hela helgen oxå!!!! Men nu har jag bara mina 7 dagar kvar att jobba sen e det SEMESTER, äntligen. SHIT vad jag längtar dit..... Vi har ingenting speciellt planerat under sommaren förutom att vi kanske ska ta en sväng till London för att hälsa på Lisa. Men då tar vi bara en sista minuten resa isånafall, skulle va kul och åka dit, jag har aldrig varit där. Idag slutar jag sju sen så ska jag bara hem och inte göra nåt spec, om inte Tom har några planer för kvällen får se... Nu ska jag läsa lite i min nya NU tidning alltid lika kul och så kaffe till såklart=)



Sitter och äter min frukost som jag gjorde imorse=)



Äggmacka med tonfiskröra och O´boy, Jammi gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0