ÄNTLIGEN SEMESTER=)

Nu e det slut tjatat om hur skönt det ska bli och få gå på semester, för imorn e det min första semesterdag... Ja eller på måndag egentligen. Fatta 4 veckor utan jobb och bara leva precis som man vill och inga MÅSTEN, kan ju inte bli bättre va??!! Plus att det ska vara super fint väder nästa vecka, me like=) Ikväll har det varit stressigt, kom hem från jobbet då var hela ligan här redan (familjen syster och bror), de höll på och resa vårat bauta tält som vi ska sitta imorn, för det kommer vara PISS väder!!!! Bläää... Men tur att vi har tak och väggar över oss=) Det kommer bli en skit kul kväll och dag imorn med familj och vänner. Fick precis mezz av bästa vännen Marika, hon och Simon kommer oxå till oss och firar midsommar, så glad jag blev. Vi umgås ju allt för sällan nu för tiden, men imorn ska det festas jäklar!!!!!! Det blir en tidig väckning imorn för "folket" börjar trilla in redan vi tio, elva tiden imorn bitti. Så upp med tuppen måste jag och börja bädda alla 100 sängar.ha,ha=) Och sedan börja laga lunch för pappa kommer över oxå och äter med oss. Så så ser det ut för morgon dagen, och så klart FEST på kvällen hela natten lång=) Har precis kommit ut ur duchen och luktar så gott om mig nu=)) Nu började Seinfeld, det måste bara ses. Såååå Sov så Gott och ha en super bra Midsommar, för imorn lär jag ju inte hinna med nån uppdatering....

Sov Gott!!!!



Imorse var det inga problem att gå upp kan jag lova, gick och trampade hela dan på jobbet och bara väntade på att få åka hem och ha min semster=)



So cute hu?!!

Kom ut ur duchen och hittade Dollar nerbäddad under täcket så att bara huvet stack upp=) Trodde att det var Tom som hade gjort det men han hade krypit under själv, våran lilla björn=)

 

Kommentarer
Postat av: Zandra

Trevlig midsommar från oss till er!!!

2009-06-19 @ 09:59:03
URL: http://almsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0