Vilken dag....

Dagen började med att jag försov mig rejält. Så jobbigt när man försover sig fick stressa iväg på morgonen eller ja vid 11.30 och skjutsa Kamilla till jobbet eftersom jag lovat det... Hade ju tänkt o göra mig iordning innan det och sen bara ner på stan och shoppa, men så blev det inte.... Iaf kom iväg till slut till stan och hittade massa fina kläder och underkläder=) Hann med en fika med min kära mor och min syster också. Efter all shopping så var jag tvungen att åka hem till min syster oxå och hämta min väska som hon lånat... Och så klart träffa deras söta små kids, Filip och Linnea...*så sööta*. Sen stressa hem fick en sån huvudvärk också så nu sitter jag o dricker lite kaffe, det brukar hjälpa=) Snart ska jag iväg igen till min bror Samuel och Kamilla och umgås lite, Putte och Sara skulle också komma förbi=) Bye Bye!!!

LOVE/ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0