På jobbet....

Kom upp till jobbet imorse utan att försova mig.*duktiga mig* fast jag började inte förns 11  i och för sig....=) Har precis varit hemma hos Kamilla och käkat lite lunch och druckit kaffe, Amanda och Molly kom oxå förbi...=) Ville åka dit och höra hur det gick med hennes uppkörning men hon klarade det inte=( Men det e bara och kämpa vidare!!!!! Slutar sent ikväll kl 7 funderar på och ringa Karro och kolla om hon e hemma ikväll och hälsa på henne, det var allt för länge sen....=(  Nu måste jag ta och jobba lite!!! Hörs ikväll. Ha en bra dag=)

LOVE/ Josefin

Kommentarer
Postat av: Ninis

Hallå, var ju tvungen att kika in här!

Ha det gött!

2009-01-27 @ 19:19:40
URL: http://www.ninis74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0