Jag fattar inte, idag igen!!!!!!!!!!!!!!

Imorse igen!!!!!  Jag FÖRSOV mig ska det vara så svårt och gå upp när klockan ringer!!!!! Fick stressa körde som en dåre till jobbet fort gick det kan jag lova!!!! Allt hann jag med på en halvtimme alltså jag hann sminka mig fixa håret borsta tänderna(i 2 minuter) och ge mat till dollar och så åka till jobbet, ALLT det på 30 MINUTER snacka om att ha en bra rutin...HA,HA=) E redan orolig hur jag ska komma upp imorn och då börjar jag kl 8 puh det kommer bli jobbigt, men det sista dan sen e jag ledig i 3 dagar igen...Kryssning på fredag.*wiiii*. Vet inte vad jag ska ha på mig på kryssningen så imorn blir det shopping med Kamilla på tuna efter jobbet. Har precis ätit min pizza e propp mätt men lite kaffe går alltid ner efter maten!!!! Idag blir det inge roligt gjort jobbar hela dan sen blir det bara åka hem ta på sig MYS kläder och kolla på Top Model=) Nu ska jag dricka lite kaffe och kolla runt bland andras bloggar lite!!! Have a nice day!!!!!


Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0