Inge jobb idag.....

Det blev inge jobb idag, vaknade med årets huvudvärk imorse=( Har sovit typ 2 timmar inatt gick inte och sova hatar när det blir så....ush...  Så jag stannade hemma istället så jag kan vila ut idag!!!! Hade inge kaffe hemma när jag vaknade nyss så var tvungen och åka iväg och köpa de och så nya NU tidningen såklart, älskar och läsa skvaller måste ju vara uppdaterad=) Passade på och betala alla räkningar nyss oxå, mindre kul men det måste ju göras tyvärr!!! Ska snart hoppa in i duschen så jag känner mig lite piggare...hoppas jag....  Ha en bra dag=)

LOVE/ Josefin

Kommentarer
Postat av: emma

Då kunde vi ju köpt pizzaaaaa!!!! :D

2009-01-26 @ 18:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0