Hemma igen

Då var man hemma igen, Toms farmor blev så glad när vi kom blev helt rörd*sööt* Hon fick presentkort av oss så hon får färga och klippa eller gå på nå spa liknande hon blev jätte glad!!! Hon hade gjort en jätte god smårgåstårta som vi smaskade i oss*mums*. Darling hoppade i bubblet direkt när vi kom hem, men jag orkar ikväll vill bara sitta i soffan och internetta lite=) Har provat min nya tandborste förresten för första gången och jag känner mig nöjd, så e glad att jag blev lurad till att köpa en oxå...he,he=) Passade på och bleka mina tänder samtidigt oxå=) Imorn blir det iaf jobba lite hoppas att jag kan sova lite inatt... Har köpt en ny almanacka så jag kan få lite ordning på mitt liv igen, minnet som en guldfisk...ha,ha=) Tänkte skriva i lite födelsedagar och sånt, så att man inte glömmer för det e typiskt mig.... Ska snart kolla på Prison Break (håller på och spelar in det nu älskar våran inspelningsbara boxer) kan inte sluta kolla på det fast jag inte tycker att det e så bra lägre, men nu när man har följt det sen typ 10 år tillbaka så måste man ju veta hur det slutar.... Nehepp ska slå på PB nu så man kommer i säng skapligt för en gångs skull=) Sov gott allihopa......

LOVE/ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0