Helt slut nu efter jobb och shopp!!!!

Hämtade upp Kamilla och barnen efter jobbet, klämde in 2 bilbarnstolar och vagn i min coupé....ha,ha shit vad vi skrattade ingen familje bil direkt men det gick bra!!! Vi var tvugna och ladda oss lite innan vi skulle shoppa så det blev MAX...Mummmmsss vad gott=) Hittade en klänning som jag ska ha imorn på kryssningen såå sööt, hade lite panik på tuna ifall jag inte skulle hitta nåt!!! Det e ju alltid kul med nytt så den får det bli=) Nu e det mesta packat för imorn, det e ju inte så mycket man ska ha med sig, viktigaste fest kittet för kvällen typ så det fick bli min lilla röda resväska=) Kamilla ska ringa och väcka mig imorn ifall jag inte vaknar (det brukar hända...ha,ha=) Nu ska jag kolla på Top Model avsnittet från igår som jag inte hann med och sen sova!!! Godnatt=)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0