Go kväll

Jahapp då var den helgen slut.... Och mycke slappa har det varit men det känns som att det behövs såna helger ibland=) Det e inte ofta man har en helg utan planer och jobb så det e man värd tycker jag. Åt jätte god middag ikväll med potatis gratäng, kött, sås och en god sallad till.*mums*. Toms mamma e så duktig på att laga mat!!! Hyrde film ikväll oxå Arkiv X av alla filmer...... men det tog säkert en halvtimme för oss att bestämma vad vi skulle kolla på...ha,ha...som vanligt jag ville se nån komedi men det fanns inge bra så det blev den filmen, och den var sådär. Gillar inte riktigt såna filmer älskar och se på komedier..Blir ju så glad av att kolla på de ju=) Imorn blir det jobba igen åhh vad jobbigt när man varit ledig nu i tre dagar men men.... Nästa helg blir det kryssning med hela tjej ligan ska bli sååå kul.*längtar* Nu ska jag ta och sova lite och hoppas på att jag kommer upp imorn, utan och försova mig=) Sleep well.....

LOVE/ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0