Ändrade planer för kvällen

Det blev inge Top model ikväll (fast jag har spelat in det, ska kolla imorn). Var på väg hem från Kamilla och fick mezz av tom att jag skulle ringa Lisa och Emma, de ville ha film kväll med tacos hemma hos oss och det tackar man ju inte nej till!!! Älskar tacos det e ju bara så gott..Mummms=) Så nu e man mätt igen...puh jobbigt och vara mätt och hungrig alltid klagar man... Kollade på Get smart rätt så rolig om man gillar dålig humor som jag..ha,ha=) Nåt annat hann jag inte göra ikväll, kvällarna går så fort när man slutar sent, hann med en dusch iaf skönt och lägga sig ren=) Imorn upp tidigt OM jag kommer upp.... Har sovit så jäkla dåligt hela veckan skit svårt att somna.....och sen försover jag mig typ varje morgon oxå!!!!! Och inte nog med det Dollar har fått för sig att VARJE morgon vid sex rycket och krypa under sängen och börja klösa i madrasserna*PUH*.Och jag får inte tag i han heller så jag måste gå upp och låtsas som jag gått upp för morgonen....då får jag tag i honom och kan stänga in honom i ett annat rum!!!!! En riktig buse e han. Oj vad klockan e mycket IGEN som sagt ska försöka somna nu blev lite trött faktiskt..... GODNATT på er!!!


LOVE/ Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0