Ute och åkt lite......

Det blev ingen hemma kväll, åkte iväg en sväng till Lisa och åt lite mat efter jobbet. Hemma gjorda hamburgare och Top Model till det var susens. Äntligen så skönt att Marjourie ( hur man nu stavar hennes äckliga namn) åkte ut!!! Jag fattar inte ens vad hon gjorde i programmet ryggen kutad som en 80 åring och så nervös att hon kanppt kan stå upp...puh...Nu e det bara de "vettiga" kvar....Jag hoppas på att Analeigh ska vinna hela skiten hon e så duktig och söt jordnära tjej...*Go girl*=) Så imorn gäller det får inte missa de!!!!! Annars så har det inte hänt så mycke mer roligt idag har bara jobbat hela långa dagen, ledig om 2 dagar ska bli skönt och vila upp sig och göra en massa roligt=) Alla <3 dag på lördag och sen så fyller jag år på söndag*wiiiii* vilken pang helg eller hur??? På lördag ska vi nog åka upp till stockholm ta en alla <3 dag shopping får se inte bestämt helt hundra ännu. På söndag blir det en massa fika för familj och vänner mysigt och träffa alla och bara babbla en massa och äta gott=) Jag har det riktigt mysigt här i soffan nu, en brasa som knastrar och en gosig Dollar som ligger bredvid mig och Darling kollar på Indiana Jones (inte alls min typ av min film) så jag passar på och blogga lite=) Imorn ska jag upp tidigt puh kl.8 får se hur det går.....Sen på kvällen kommer Lisa och Emma ska ha en mys kväll med god mat, bubbel och en bra film... alltid kul=) Känner mig riktigt trött nu när jag satte mig så ska nog bara slumra till här i soffan medans indianerna skriker i bakgrunden...ha,ha,ha!!!!! Sov Gott alla kära!!!!

LOVE/ Josefin




En trött jag ska somna till lite i soffan nu...varför e det så sööönt??!!!



Så mysigt med en brasa på kvällen.....







Kommentarer
Postat av: Lisa

jassa bjuds det pa bubbel ikvall :) haha.. ses senare.. kraam

2009-02-11 @ 15:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0