Underbar dag idag=)

Go kväll, hoppas ni haft en underbar dag idag för det har jag......=) Har så ont i fötterna efter allt spring på stan idag. Men vi har haft det super mysigt hittade lite grejjer. Fick en jätte fin Björn Borg BH av Tom idag på alla hjärtan.*min Darling* Han fick faktiskt ett jätte stor röd ros av mig imorse som jag hade gömt i min garderob så att inte skulle hitta den igår=) Den här dagen har verkligen rusat förbi har gått så fort fast, vi har hunnit med mycke roligt åt en jätte god lunch ihop direkt när vi kom fram och sen började letandet efter en vinterjacka till Tom sprang runt ÖVERALLT kan jag lova men till slut hittade han en PEAK jacka från NK supersnygg e den. Jag skulle köpa ett par nya vinter skor men det blev ett par till våren istället hittade dom på Belle skiiiit snygga, längtar verkligen till våren nu känns som den aldrig kommer......Vi hann med en sväng förbi Syster och hennes familj oxå på vägen hem köpte med tulpaner till dom glada blev dom, mamma var oxå där köpte en palett från Isadora med olika skuggor i, så kul och köpa grejjer till nära och kära och se när dom blir glada=) Nu blir det lite mys i soffan och en film till sen sova, imorn fyller jag ÅR.*wiiii* Så det blir fullt hus hela dagen alltid kul med vänner och familjen som kommer på besök. Ha en mysig kväll med era kära=)

LOVE/ Josefin



Coffe to go blev det efter allt spring=)



På väg hem igen, eller vi stannade till vid Skärholmen shoppingcentrum SKHLM oxå.hi,hi=)



Glada efter en mysig dag tillsammans.*love*



Toms nya fina jacka från PEAK.
 


Och mina skor från BELLE shoes super snygga.*loooove*



Min fina Björn Borg bh som jag fick idag=)

Soooov gott!!!!


Kommentarer
Postat av: mamsen

... TACK för allt på Alla Hjärtans Dag , ÄLSKAR DIG , DU MIN !!!!!!!!!!!

2009-02-15 @ 01:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0