Tjejkväll hos Kamilla=)

Hemma igen efter en stressig dag på jobbet..... Nu har jag iaf fixat iordning mig inför kvällen=) Provade platta mitt hår men shit vilken tid det tog, jag måste köpa en ny plattis nästa vecka....Den jag har e typ lika stor som en stekpanna...ha,ha... Har inte riktigt vant mig med mitt hår än, ska tvätta det ikväll hoppas färgen sitter kvar..hi,hi. Nu ska jag lämna grabbarna själva här hemma och åka iväg till kamilla och umgås ikväll. Måste bara svänga förbi och hämta mat nånstans!!! Hoppas ni får en härlig kväll!!!!

LOVE/ Josefin





Me tonight.......





Nae nu måste jag åka=))


Kommentarer
Postat av: Marianne

Du är så fin i både lite rufs och platt! Önskar att mitt hår ville någonting alls. Just nu är jag så trött så ögonen går i kors, men jag ska både svara på din kommentar och återkomma till din blogg.



Kramar! Marianne i Kairo

2009-02-28 @ 20:12:44
URL: http://nyaaventyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0