Tisdag!!!!

Fattar inte vad jag gjorde imorse....Vaknade första gången när Darling ringde och väckte mig....sen somnade jag visst om igen=) Men när jag vaknar för andra gången och ska gå upp så har jag börjat att skriva ett mezz till D där det står Ringer dig snart, fattar ingenting!!! Jag har alltså skrivit det i sömnen kommer inte ihåg det..ha,ha. Sitter på jobbet nu och försöker tiden att gå, filar mina naglar eller försöker att få bort glitter nagllacket vilken tid det tar!!!! Ikväll e det Top Model näst sista avsnittet så det får man ju inte missa, och så det final imorn!! Missa inte!!!! Imorn har vi planer på att äta nån god middag med Lisa och Emma och bubbla lite. Emma kommer hem från Spanien idag hon lär vara jätte brun kul och träffa dom imorn!!! Måste ringa Lisa ikväll och kolla hur det blir=) Nu måste jag fortsätta fila lite på mina NAILS!!!!

Puss Puss



På väg till jobbet imorse....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0