TISDAG


Haloooo!! På jobbet igen försov mig nästan imorse fast jag började 11...hi,hi... Varför e det så skönt och sova jag älskar att sova har kommit in i en såndär trött period tror jag. Har presis klämt i mig matlådan som jag hade med mig idag pasta och köttfärssås, fast den var inte lika god idag=( Idag blir det jobb hela dan till sju ikväll och sen raka vägen till Karro gumman=) Undrar vad hon ska göra för mat......blir säkert jätte gott=) Ushh det blir mycket jobba den här veckan jag måste hinna med lite shopping tror det blir på torsdag måste ha nya skor bla och lite annat krafs=) Nu blir det kaffe som vanligt efter maten finns ju inge godare=) Ha en happy day allesammans!!!!

LOVE/ Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0