SHOPPING=)

Halloj, hur mår ni??? Jag har precis kommit hem från min shopping runda på Tuna hittade massa fint som jag fick med mig hem. Det finns så mycket fräscht i butikerna nu så man blir alldeles tokig!!!! Hittade allt från Gina idag de har jätte mycket fint=) Och så köpte jag en väska IGEN kunde inte låta bli det fanns ju bara två kvar,  den e super snygg!!!!!! Kikade in på H&M men de hade inte pumpsen som jag pratade om tidigare om idag, eller jo bara i svarta. Så jag måste beställa ett par ikväll=)))Svängde förbi min Syster på vägen hem oxå lämnade en kökslampa som hon ville låna av mig, den e alldeles för stor till vårat kök vi har så lågt i tak så den hänger typ ner i golvet...ha,ha. Ush jag mår så dåligt av mitt hår går inte alls och fixa det längre, och så har jag sån utväxt!!!! Shit jag börjar se min riktiga hår färg och den e rått färgad. Längtar verkligen till nästa vecka när jag kommer få ny färg och klipp=)))) Snart börjar LYX fällan det e kul och kolla på alla människor som kan tänka så fel om ekonomi, förstår inte hur dom tänker. Tur att man inte själv e sån som spenderar mer än vad man har råd med!!!!!!!!! Imorn e det fredag och jag slutar tidigt, åker hem till mamma efter jobbet och tar en fika. Sen drar jag och Darling till stan och köper ett par skridskor till mig=) Hörs imorn!!!

LOVE/ Josefin



Så här såg jag ut idag på min shoppingrunda=)









Älskar min stickade kofta från H&M med en liten rosett insydd i kragen=)



Mina stövlar skulle jag inte kunna leva utan, jag måste komma ihåg att
impregnera dom har blivit lite fläckiga=(



Mina nya kläder jag hittade idag..........=))









Fiiiina väskan, passar så bra med mina stövlar=))
Måste ju ha lite större väskor så jag får med mig min Lap Top!!!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

VA FINA kläder mm du hittat.....!!! :) Längtar redan till i morgon när du kommer !!! Känns alltid lika bra när du/ni hälsar på mina älskade !!! NattiPuss/mamsen din <3

2009-02-19 @ 20:55:34
Postat av: Jenny

svar- taack så jätte mycket:)



Guuuud vad fint hår du har!jag blir avis! :p

2009-02-19 @ 22:30:37
URL: http://jjennh.blogg.se/
Postat av: Emma

Halloj! Jätte fina kläder du har köpt :) Åhh va kul att du äntligen ska få ett par skridskor :)

ha de bra

2009-02-19 @ 22:58:35
Postat av: Melina

fina plagg

sv:tack:)

2009-02-20 @ 08:51:25
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: Nadine

Åh, älskar väskan! :) Blev ju massa fint!

Hoppas du får en mysig helg nu tjejen, kram!

2009-02-20 @ 10:22:38
URL: http://nadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0