Shopping dax igen=))

Det blev en sväng till Västerås idag när vi vaknade, så skönt med söndagar bara åka omkring...*me like* Hittade lite smått och gott på ikea alltid lika kul och gå omkring där och titta=) Vi blev inte kvar så länge sen åkte vi hem...eller jag var tvungen och åka ner på stan och titta....=) Tom blev kvar hemma han tycker det e så jobbigt och gå omkring med mig på stan, han har inge tålamod och gå med mig...ha,ha...Hittade massor med fina kläder, måste börja fylla på garderoben med nya vår kläder!!!! Sitter vid datorn nu och börjar bli sååååå hungrig har bara ätit frukost imorse när vi var i v-ås. Jag tror det blir pizza ikväll och nån bra film till=) Jag e sugen på och se nån skräckis, men då kommer jag väl drömma ännu mer mardrömmar inatt. Ush jag som inte brukar drömma sånna drömmar..jaja...Gillar skräckisar iaf=) Nu ska jag gå ut och hjälpa Darling han håller på med poolen det läcker fortfarande.*åhhh* Har inte badat på en vecka så nu måste den igång=)) Hoppas ni får en härlig söndag kväll.....

Puss & Kraaaam









Super snygga och sköna Jeans leggings från gina 299:- och jeans västen
oxå från gina 249:-. Tröjan tyckte jag var passade så bra med västen så  
den fick oxå följa med mig hem.*love shopping* =)))



Och så blev det lite läppglans från H&M och ett svart nagellack med glitter
i såklart!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Naaaw! Tack!! Och jag måste säga desamma : )

2009-02-22 @ 18:46:03
URL: http://lindablom.se
Postat av: Sara

guuud vad du shoppar! AVUNDSJUK! :)

2009-02-22 @ 21:06:30
URL: http://saerras.blogg.se/
Postat av: Hedda

Tack för kommentaren!

Fin blogg!

/ Hedda

2009-02-22 @ 22:09:46
URL: http://heddabloggar.blogg.se/
Postat av: Aaliyah Katten

Nice outfiit;)!

2009-02-25 @ 09:57:54
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/
Postat av: Jari

Vilken fin kusin man har, träffas baraför sällan.

2009-02-28 @ 09:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0