Sent som vanligt.....

Halooo!! Då har vi sagt hejdå till Lisa ikväll, åt en god middag som hon hade lagat till oss. Pasta med saffran kyckling broccoli mm jätte gott=) Och så kollade vi på en film oxå kommer inte ihåg vad den heter...ha,ha..mitt minne altså...guldfisk...hi,hi=) Min dag har varit super inga olyckor trots den 13... Efter läkaren imorse så la jag mig i sängen och låg där till 4!!!!!! Ha,ha latmask men det var så skönt ville verkligen inte röra på mig läste lite NU tidning och bloggade lite=) Men sen till slut så drog jag och D iväg till stan och hämtade ut hans mobil som varit på lagning. Vi fick städat idag igen så det e fint till helgen Emma e så duktig. Vi uppskattar det verkligen alltså jag har verkligen inte tid med städning längre man jobbar och sen när man e ledig vill man ju göra roliga grejer. Så det e super skönt och få hjälp men den biten här hemma=) Medans Emma städade på övervåningen fick jag och Darling ett ryck och började röjja undan lite i källaren, rensade bort 3 påsar med kläder från garderoben och en massa annat skit som bara ligger och skräpar. Vi ska inte bli grejj samlare kan jag lova har blivit bättre på och slänga onödiga saker...men det e bara för att D tvingar mig...ha,ha... Imorn åker vi en sväng till Stockholm, tidigt har vi sagt men jag vet hur det brukar bli när vi ska gå upp tidigt. Tror vi aldrig kommit iväg den tiden vi sagt båda e alldeles för morgon trötta för att gå upp, men imorn måste vi verkligen!!! Tiden springer iväg så snabbt när man åker iväg och ska göra en massa saker. Kommer somna som en stock väldigt snart känner jag super trött, gick upp 7 imorse juh.....puh,puh.....Hööööörs imoooorrrn!!!! Sooooov gooooooott!!!!


LOVE/ Josefin




Ha,ha,ha Dollar sitter och posar för mig här i soffan=)


Kommentarer
Postat av: Margit.

Vilken gullig katt Du har! Gansak lika våran Linus.

2009-02-14 @ 10:32:42
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0