Seeeegt.....

Äntligen det tog bara 10 minuter och komma in på bloggen!!!! Jag fattar inte vad det är för fel ibland går hur segt som helst och bara på bloggen... Ja ja nu verkar det funka får se hur det kommer och gå med bilderna.... Kom precis ut ur duschen så skönt. Lagade en jätte god middag till mig och Tom när jag kom hem från jobbet Pasta med en speciell köttfärssås jammi vad gott det var och starkt!!!! Nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe...mumms=) Så tråkigt med sena jobbar dagar hinner ju inte med nånting när jag kommer hem laga mat och typ sova...ush.... Imorgon ska jag hem till Karro och äta middag direkt efter jobbet.*mysigt* Hon ska laga en liten födelsedags middag till mig ska bli jätte mysigt alltid lika kul och träffa henne. Nu tänkte jag kolla på lite TV för en gångs skull känns som att det var 10000 år sen jag hade tid oc bara ligga i soffan och kolla på tv, fastnar alltid vi datorn....hi,hi=)

LOVE/ Josefin


Hemma från jobbet =)




Snygg jag e i håret va?! Eller inte.... tog precis ut mina flätor men nu så har
 jag duschat så jag ska inte så ut så här imorn...hi,hi....


Grrrr misstänkte väl det tog 10 minuter att få in 3 bilder!!!!!!!!!! seeeegt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0