Onsdag!!!

Guuuud vad jag var trött imorse när klockan ringde, jag snooooozade i nästa 1 timme (som vanligt) och bråtttom blev det sen men ja ja jag kom iaf till jobbet i nästan tid!!!! Fick dop inbjudan igår förresten jätte kul måste kolla så att jag inte jobbar bara, det e lilla Seline som ska döpas våra kompisars barn Johan och Sara *kul*. Försöker få tag i Kamilla 2 av mina naglar har gått av så hoppas att hon har tid idag annars får jag vänta tills på fredag=( Idag tänkte jag smita från jobbet lite tidigare känner att jag e värd det!!!! Ikväll kommer Lisa och Emma och hälsar på så tänkte laga lite god mat till oss=) Nu måste jag hinna kolla mina mail innan det e dags att gå ner och jobba lite..... Later=)

LOVE/ Josefin



Ush har en bad hair day today....... men glad e jag iaf=) 

Kommentarer
Postat av: Millan

Haha, jag tyckte inte det såg ut som en bad hair day, jätte fint :D

2009-02-11 @ 14:03:56
URL: http://dynamit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0