ONSDAG....

Då var det onsdag redan, veckorna går så himla fort nu tycker jag....imorn e det torsdag.....färga håret dags....Shiiiit jag e nog en aning nervös men inte för att jag tror att det kommer bli fel....men det kommer kännas så ovant i början men jag längtar...Ett himla tjat om mitt hår nu hela tiden men så e det nu=)) E på jobbet igen har ätit mat, matlåda faktiskt....=) E jätte sugen på en semla idag igen åhhh så gott...men får vänta till nästa år...ha,ha... Kollade ni förresten på Lindas program igår det var verkligen en flopp som jag sa!!!! Hur kan man vara så pinsam människa...hmmmm e inte avundsjuk på henne iaf!!!!!!! Åhhh kul var det och titta på henne iaf måste börja följa det..ha,ha....=) Idag känner jag mig väldigt glad vet inte varför men det e positivt!!!!! Skulle jätte gärna vilja åka hem nu från jobbet men slutar sju ikväll.....Jag måste börja städa och sortera i min walk in closet, ser ut som hell hole....Har velat göra det jätte länge men tiiiid varifrån ska jag få mer tid...Imorn hinner jag inte med nåt sånt iaf blir borta hela dan först till frisören sen följa med karro till tatoo shop och sen middag hemma hos mamma....Fullspäckad dag men det e kul=) Kanske kan börja lite ikväll och rensa ut lite skit som ligger och skräpar.....om jag orkar..... Nu e det dags för lite kaffe som vanligt efter maten...känner mig som en gamling när jag säger att jag ska ha kaffe direkt efter maten...ha,ha=)))

Have a nice day!!!!

LOVE/ Josefin



Glad var jag imorse fast jag var trött=))
Kanske den sista bilden på mitt blonda hår......hi,hi....
hmmm jag kommer nog sakna min hårfärg.....
nae nu får jag sluta tänka på de, kommer bli super!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Anja

Ja, visst hade det vart skönt med lite sol & värme! Fin blogg! kram

2009-02-25 @ 14:02:20
URL: http://anjisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0