Onsdag!!!

Godmorgon på er!! Jag ligger fortfarande kvar i sängen så skönt så, börjar elva idag. Igår så somnade jag i soffan (som vanligt) låg och kollade på nån film Röd drake tror jag att den heter...har sett den förut....sådär... Hittade lite gamla bilder på min mail...ha,ha....jag och karro som har så himla rolig humor...hi,hi=) Det är från i höstas när jag hade lugg, trivdes jätte bra med lugg men sen så lät jag den växa igen....Jag funderar på och klippa lugg nu igen när jag ska färga håret, det e kul med förändringar=) Jag måste snart försöka kliva upp och börja göra mig iordning för dan...Idag hinner jag inte med nåt annat än jobb,jobb,jobb. Jag tror det blr lite shopping imorn på tuna eller stan känner att jag måste handla lite=) Det börjar rycka i mina shopping nerver...ha,ha=) Have a nice day!

LOVE/ Josefin



Ha,ha kul har vi det=)



Tidsfördriv.....hi,hi=)


Kommentarer
Postat av: Sara

heeej! gud vad du passade i lugg! :D

2009-02-18 @ 13:21:05
URL: http://saerras.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha ja vi är ju bara för roliga:) puss vännen

2009-02-18 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0