Myyyyys.....

Hemmaaaaa.....=) Det blir en mys kväll, jag har sån huvudvärk så jag orkar inte göra nåt ikväll. Så istället blir det en hemma kväll=) Vi har precis ätit lite tacos jätte gott, älskar det. Vi hade planer på och åka förbi Samppa och Kamilla men när jag kom hem så var jag helt slut. Darling åkte iväg nyss han ska hyra nån film som vi ska ligga i soffan och kolla på=) *myyyys time* Hoppas det blir nån komedi!!!! Får se.... Nu ska jag kolla lite på Let´s dance innan D kommer hem.... Ha en mys pys fredag=))

LOVE/ Josefin


Kommentarer
Postat av: Nadine

Jaa, jag har precis flyttat ner det sista från Skövde, ner till Göteborg. Så att jag kan vara närmare min älskling. Vad gör man inte för kärleken.. ;)

Hoppas du har en underbar helg gumman! KRAM!

2009-02-28 @ 00:10:52
URL: http://nadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0