Mysig kväll med vin och babbel=)

Hemma igen!!! Vi hade en jätte mysig kväll hemma hos Samppa och Kamilla drack vin och babblade=) Sara och Putte och Henke var oxå där grabbarna lirade lite GH och bastade....Men vi tjejerna höll oss till vinet...hihi=) Alltid lika kul och umgås med vännerna.*like* Guuud e så trött nu kommer sova så gott inatt. Imorn ska vi fortsätta letandet efter ett par skridskor till mig det kan ju bara inte vara slut i överallt måste kolla lite skummare typ sportaffärer oxå jag ska bara ha ett par imorn=) Jag vill ju visa mina dolda talanger...ha,ha kommer vara som bambi på hal is...Minns inte när jag åkte sist men det e läääänge lääänge sen tro mig=) Nae nu ska jag gosa lite med Dollar som varit hemma hela dan själv och darling kan ju oxå få lite mys=) Imorn blir det sovmorgon....Sweet Dreams....


Godnatt Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0